Nu vom avea NICIODATA piste de biciclete - Povestiri in trafic ep. 55

   Vizionare 81,311

bucharestBIKEtraffic

Acum lună

Ar mai fi si cultura masinii. Nu putem trai fara ea, noi romanii. Specialistii spun ca se trage de la lipsurile din comunism. Dar, genratiile actuale, desi nu au treaba cu comunismul sunt in acelasi registru. Probabil, masina, ramane un statut social si pentru noi, romanii, esti cineva daca mergi doar cu masina.

Ma poti urmari si pe Instagram : bucharestbi...

De unde imi cumpar trotinetele electrice: www.evomag.ro/sport-fitness-v...

Ma poti contacta aici : bucharestbikeprojects@gmail.com

Music by Epidemic Sound ( www.epidemicsound.com )

Comentarii
bucharestBIKEtraffic
bucharestBIKEtraffic Acum lună
Ar mai fi si cultura masinii. Nu putem trai fara ea, noi romanii. Specialistii spun ca se trage de la lipsurile din comunism. Dar, genratiile actuale, desi nu au treaba cu comunismul sunt in acelasi registru. Probabil, masina, ramane un statut social si pentru noi, romanii, esti cineva daca mergi doar cu masina.
Militaru Dan
Militaru Dan Acum lună
ba nu, e lenea de a apasa pe pedala
MirceaBv
MirceaBv Acum lună
Romanu' s-a nascut prea destept ca sa aiba nevoie de civilizatie si reguli. El este mereu intr-o discutie filosofica cu societatea si cu legea.
Daniel Daniel
Daniel Daniel Acum lună
@_HuskyBadDog_ REQ salut Țin să te anunț că ești cel mai mare idiot pe care l-am văzut în ultimele 3 saptamani. Felicitări! Sper sa nu te înmulțești
Militaru Dan
Militaru Dan Acum lună
Este și de nedorit să mergi pe jos prin multe locuri din tara asta. Daca dincolo mergi cu 30 cu mașina trebuie să preluăm ce-i rău? Nu. Trebuie piste separate, mașină-biciclist-pieton ca să nu zic și pentru skateboard și apoi fără restricții de viteză!
Militaru Dan
Militaru Dan Acum lună
Acum aflu că ciclibistul nu e obligat să stea la fesamor
Mr.R.
Mr.R. Acum 2 Zile
"Fă școala de șoferi în București" spuneau, "vei învăța să conduci" spuneau.
Brial
Brial Acum 12 Zile
Ratatii care comenteaza despre piste si idei despre cutiile alea sa mai iasa din tara. In Londra e o chestie normala si soferii sunt obisnuiti cu zeci de biciclisti la ora de varf in fata lor si ghici ce nimeni nu claxoneaza. E vb de educatie si mentalitate care poate fi schimbata doar de catre autoritati prin masuri treptate si amenzi
MGeorge.
MGeorge. Acum 13 Zile
Mama ce comentarii de rahat au putut sa scrie majoritatea, auzi, dreptul în trafic: eu dacă stau și el sa stea chiar dacă are bicicleta, ce filtrează atât? 😪🤣🤣 serios? Și ce mentalitate au oamenii.. nu are cum sa te mire de ce România este unde este, serios o spun. Sa mulțumim frumos celor gen Marius ca sunt aici și încurajează mersul cu bicicleta, o schimbare benefică, sănătoasă etc etc.
Cobrra
Cobrra Acum 14 Zile
Mai invita-l pe nea Nicusor la o plimbare prin oras sa vada realizarile lui!!!
dragos
dragos Acum 16 Zile
Ratatii cu bale la gura 😂😂
luca
luca Acum 18 Zile
27:45 nam ce zice
Kin Zan
Kin Zan Acum 21 o Zi
14:55 Si daca eu stau la rosu si intra biciclistu in mine tot eu sunt de vina ?
Marselo
Marselo Acum 26 Zile
in Olanda biciclistul are prioritate in lege pana si fata de pietoni. Nu este perfect pentru ca olandezii sunt nebuni in trafic pe bicicleta, dar accidente nu prea se intampla. Stau deja de aproape o luna si am si eu bicicleta iar masinile te respecta si au rabdare cu tine, aproape ca ma simt prost cand ii fac sa ma astepte mai ales ca stau si 2 minute sa faca un viraj la dreapta sau stanga.
MirceaBv
MirceaBv Acum 26 Zile
Scuza cu vremea am mai auzit-o de la cativa taranoi migrati la oras de foame, de parca ma intereseaza pe mine ca astia sunt niste opariti care stau in cazane iarna de frig. Eu pot sa merg cu bicicleta si la -20 de grade linistit, daca ajung la destinatie in 15 minute ma duc in trening doar asa pentru ca pot. In tara unde locuiesc acum, vad babe pe bicicleta la 6 dimineata, sau femei cu copii. Si la astia ninge, mai bate si vantu de te zboara si totusi o fac. De ce? Pentru ca pot! Romanu' in schimb s-a nascut cu scuza in brate, el mereu comenteaza, le stie pe toate, e jmecher, da nu are 3 lei de parcare.
FLORINA MARDARE
FLORINA MARDARE Acum 27 Zile
Vrem o țară ca afară dar circulăm si ne purtăm ca la țară !
Ionut Cristea
Ionut Cristea Acum 29 Zile
Foarte bun video, educativ, multi nu vor înțelege nimic.. am mers cu bicicleta toată vara, sant din Focsani, am renunțat la mașină definitiv, mașina o folosesc doar la drum lung.. respect Marius, te urmăresc cu mare drag!!! 🤜🤛
Bogdan Ivanovici
Bogdan Ivanovici Acum lună
eu unul nu inteleg cum te poti simti in siguranta, in oras, in fata masinilor... eu personal fac fiecare viraj la stanga la plasa unei masini
Cultist
Cultist Acum lună
foarte tare :D
Daniel Rosoaga
Daniel Rosoaga Acum lună
Salut, nu cred ca era vina pasnicului, acesta este un pupincurist, Directoarea este aceea care se pricepe numai la cratita, iar postul de director ii confera puterea sa o spuna sau faca.
Majestic Rug
Majestic Rug Acum lună
vreau si opinia voastra. am 16 ani si merg pe bicicleta de la 14 des. eu cred ca ar trb sa dai un examen in care sa cunosti circulatia. asta ar fi super, zic eu.
El Fugitivo
El Fugitivo Acum lună
nici in LONDRA nu sunt multe piste de biciclete , le place la toti sa mearga si 500 m cu masina
Catalin Mihai Bordea
Catalin Mihai Bordea Acum lună
In ce conditii avem voie sa circulam cu motocicletele, bicicletele, printre masini si la fel intre benzile de circulatie (adica pe dunga)?
Dan Filon
Dan Filon Acum lună
Legea e o prostie cum poți sa pui în fata mașinilor bicicletele când la plecare coloana de mașini va trebui sa stea duoa 2 bicicletele...iar acestea sunt obligate sa meargă oe partea dreapta...e moartea rațiuni...
Bike for fun
Bike for fun Acum lună
Ai ramane surprins, dar acelasi comportament l-am primit si eu fix din partea colegilor mei de munca care sunt foarte deranjati ca au pierdut un loc de parcare in fata cladirii in detrimentul a 2 motociclete ( un coleg convins de mine sa treaca la 2 roti). Si prin oras vad de foarte multe ori oameni foarte frustrati sau nervosi cand parchez motorul la fel de legal cum isi parcheaza ei masinile si considera ca eu am mai putine drepturi decat ei. Personal sunt foarte dezamagit ca o mare parte din critici provin fix de la oameni cu facultati terminate, oameni cu un anumit statut social ce dupa parerea mea ar trb sa-i impinga la o mai buna judecata. Foarte multe prejudecati doar pt ca esti pe 2 roti si personal am si bicicleta, am avut si trotineta iar acum motocicleta, cu toate acestea pe toate cele 3 mentionate am avut nenorocul sa dau de oameni foarte rautaciosi si cu o judecata foarte negativa. E clar ca sunt si oameni ok, dar cel putin in Bucuresti, o mare parte din populatie au o gandire tare proasta. Sper la mai bine! Succes!
marius stan
marius stan Acum lună
La minutul 3:55 cand intrebati soferita de legea cu biciclistii si doamna spunea ca va fi deacord cand biciclistii vor respecta legea, un biciclist trece pe rosu...
gianino no.5
gianino no.5 Acum lună
Popor de handi, ca doar cu masina atingem punctul G. Glorie Mielului.
Adrian Diaconu
Adrian Diaconu Acum lună
Din pacate suntem mult in urma cu toate...mai ales cu educatia asta reiese din majoritatea comentariilor pe care le-ai citit!
Sorin Ionica
Sorin Ionica Acum lună
Ai ramas in tara dar acum te plangi
Radu Barbu
Radu Barbu Acum lună
37:37 poate era o idee sa mergi pe langa bicla? cred ca iti era mai usor. te salut! :)
Casperikz
Casperikz Acum lună
Ar fi fain ca acel patrat sa fie si pentru motociclete cat si pentru biciclete. Si noi, pe moto, suntem pusi de multe ori in pericol. Ce-i drept, nu la fel ca bicicilistii (din cauza protectiei mai putina), dar tot e la fel.
Super Soric
Super Soric Acum lună
Bine zis, bravo !!
Cristian Floarea
Cristian Floarea Acum lună
Eu sunt total de acord cu tine am doua mașini cumpărate cu 0 km dar am și vreo 10 biciclete în curte și locul astora care comentează aiurea cel mai potrivit este Africa și India sunt in lumea lor succes
ALEX
ALEX Acum lună
Pai nu il pupau unii in cur pe Mucusor Dan ca face el piste? Stati calmi, toti sunt niste jeguri care nu o sa faca nimic...
Yuji Hatsuharu
Yuji Hatsuharu Acum lună
=))) lumea inca traieste in Romania...trist din pacate
Adrian. B
Adrian. B Acum lună
Marius, sunt cu tine. Sunt șofer 30% din timp, scuterist 60% din timp și biciclist 10% din timp. Când merg cu bicicleta din sudul Bucureștiului nu am nicio pista, drept urmare tre sa ma descurc prin trafic. Ma bucur când găsesc o pista de bicicleta. Însă... Sunt foarte trist când vad ca acea pista e goaaaala. In afara de pista de pe Victoriei, restul îmi pare gol. E dezamăgitor când pe pista dintre Unirii și Grozavesti nu găsești mai mult de 2 bicicliști, iar pe benzile auto, șoferii se înghesuie acolo. Dacă nu ies bicicliștii sa ocupe, sa folosească acele benzi, da, sunt inutile, asa cum mi se par mie. Fa o filmare între cele 2 puncte când vrei tu și vezi cati bicicliști numeri. Apoi, aici vorbești cu noi, în mare parte bicicliști, dar cred ca în alta parte trebuie dus mesajul. Da, pare o prostie sa pui bariera traficului cu biciclete în fata la semafor. Îmi e suficienta banda de biciclete, mie ca biciclist. Dacă forțezi oamenii sa facă ceva contra voinței lor duce puțin spre tiranie sau comunism, însă poți încerca să îi educi (nu știu cum), însă nu am văzut nicio măsura, un spot ceva cum sunt alea gu sarea, zaharul și grăsimile care sa indemne oamenii sa își lase mașinile acasă și sa se urce pe bicicleta. Hai sa facem un spot și sa cumpărăm spațiu publicitar sa îl difuzam ca asociație de bicicliști. Poate sponsorizează și primăria.
Razvan N
Razvan N Acum lună
Adevar graiesti ! Daca ar fi sa pleci din tara definitiv ce alta tara ai alege?
Razvan N
Razvan N Acum lună
@bucharestBIKEtraffic Nu ar fi greu cu limba? Ma gandesc sa schimb minunata tara, oscilam mai mult spre Austria, despre tarile nordice nu am multe cunostinte.
bucharestBIKEtraffic
bucharestBIKEtraffic Acum lună
Neata. Danemarca, cu siguranta.
Adam Stefan
Adam Stefan Acum lună
noi nu avem autostrazi si drumuri si tu vrei piste de bicilete vorbesti de sf-uri :)
ReȘpect
ReȘpect Acum lună
Salut ! Iti pui 2 roti ajutatoare ai 4 si nu mai are de ce sa comenteze :)))))
Dell Dorutz Andr33a
Dell Dorutz Andr33a Acum lună
da mi si mie grupurile alea de pe facebook si eu merg cu bicicleta mai mereu doar ca nu locuiesc in Bucuresti si nici nu mi-as dorii urasc prostovanii din Bucuresti care nu stiu efectiv sa semnalizeze
Vlad Focuta
Vlad Focuta Acum lună
In Germania,copiii cam de la varsta de 10 ani pot face permis pentru bicicleta.Ok,permis poate e mult spus :)) dar primesc ceva la mana care atesta ca ei stiu sa mearga cu bicicleta. Ca sofer,cand treci cu masina pe langa un biciclist,trebuie sa lasi spatiu 1,5m incat sa poti anticipa o greseala a biciclistului. Doi biciclisti au voie sa mearga chiar in paralel,practic ocupa spatiu cat pentru o masina.
Bogdan Protopopescu
Bogdan Protopopescu Acum lună
Ori nu te-am mai urmarit eu de mult ori acest "He, he, hei", cand sare cineva in fata ta, e nou pe canal.:)) Zi buna si spor!
John Citizen
John Citizen Acum lună
In Australia distanțele is orea Mari pentru biciclete și o sa vezi foarte putini bicicliști fata de Europa, dar până și aici condițiile ia superioare și atitudinea E corecta.
Gabriel
Gabriel Acum lună
in romania ai voie cu mopedul pe pista de bicicleta ?
von Alexander
von Alexander Acum lună
Iti recomand Parisul :))
Dragos Ivan
Dragos Ivan Acum lună
Acest episod este unul perfect pentru culturalizarea romanului care s-a născut cu “drepturi”, dar fără obligații. Sa se facă, dar fără sa ma afecteze pe mine, ar trebui sa se facă stickere cu asta. Te urmăresc de mulți ani, ți-am văzut toate video-urile, nu am comentat pana acum, între timp am plecat din țara pentru ca mi-am dat seama ca țara noastră nu se poate schimba semnificativ cât timp voi trai eu. Apreciez însă efortul tău titanic de a schimba mentalități, deși ii dau putine șanse de reușită. Masa de oameni inerți, dar cu inerție imensa, e mult prea mare pentru a fi schimbată de un outsider. Pentru ca ești un outsider dintr-o bula care încearcă sa crească și sa se extindă, din păcate într-un ritm prea lent. Keep it up cât mai poți, eu am renunțat. M-am dat cu capitaliștii nenorociți care te transforma in roboti care asculta de toate regulile.
YO Gigi
YO Gigi Acum lună
Si eu am inceput sa merg pe bicicleta pana la munca si DA mi-e frica destul de tare mai ales ca merg pe un bulevard cu 3 benzi si multe masini care se grabesc efectiv nicaieri pentru ca dimineata merg din semafor in semafor bara la bara si dupa-amiaza e exact la fel. E dificil spre imposibil sa faci stanga la 3 benzi...foarte multi stau pe telefon ...foarte multi trec mult prea aproape de tine si din pacate multe masini diesel care fac respiratul destul de dificil. Cu toate acestea am preferat mersul pe bicicleta pentru eficienta, pentru ca transportul in comun dimineata e full peste tot si faci destul de mult timp si acea satisfactie de a te deplasa cand masinile stau blocate in coloana
Daniel Cristian
Daniel Cristian Acum lună
Suntem o țară plină de idioți zilnic dau de conducători auto care îți taie fața la limita depășesc in curba pe linie continuă trec la milimetru pe lângă mine.
Adrian P
Adrian P Acum lună
Chiar eu am scris ca asa este si in Anglia locuri la semafor special destinate pentru biciclete trotinete culmea si in New York ! Merge pe bicicleta , trotineta iubesc Bucureștiul dar ai azuns si tu la vorba mea nu este sigur mai ales acum ! Eu m-am plans la primarul sectorului 3 sa faca piste pentru biciclete si imi spune ca sunt pe trotuare eu i-am spus ca sunt interzise si trebuie realizate pe carosabil el zice sunt la Nicusor Dan ! O paseaza de la unii la altii ! Da avem categoria A si B ca sa stie si restul "soferilor" stiu ei care ....
Vlad-Ovidiu Adam
Vlad-Ovidiu Adam Acum lună
Noi platitori de taxe...ce idioti. De unde naiba stii tu ca nu platesc taxe? Sunt un adult cu un job. Normal ca platesc taxe. Ce daca nu am facut scoala de soferi? Tot a trebuit sa citesc o parte din legislatia rutiera. Dar pe degeaba cand voi " platitori de taxe" cu bicicletele pe patru roti parcati cum vreti, nu va asigurati, stati pe telefon - ca e greu sa folosesti bluetooth-- si trebuie neaparat sa treceti de semafor pana nu se duce semaforu portocaliu. Chiar azi un platitor cu bmw a era sa ma ia pe sus de pe trecerea de pietoni, normal ca treceam pe langa bicicleta ca asa se face, ca trebuia neaparat sa prinda portocaliul incat la prins da a prins si verdele de pietoni.. Clar ca sunt biciclisti care nu respecta regulile si am vazut destui dar un biciclist care e bou si intra in masina ta e naspa dar mai mult pt el/ea. Tu daca esti bou si intri intrun biciclist e de cele mai multe ori letal pt biciclisti ." Ce cauti pe sosea cu bicicleta?" "Bicicleta nu e vehicul" ... In situatii de astea judec ca: Ti-ai luat permisu cu mita, in natura sa monetara sau amandoua, si ca esti prost bata...si da...esti prost...mai ceva ca noaptea. Placut episod, ca fiecare de altfel. Keep up the good work!
SiKTiR
SiKTiR Acum lună
Problema cu motoarele parcate exista si la mine in complexul rezidential (fassss) unde locuiesc! Suntem vreo 10 baieti cu motoare, la vreo 3 mii de locatari... Paznicii se uita urat de fiecare data cand intram cu ele, ca ii pun aia din comitete sa ne goneasca. Ultima a fost cea mai tare! Un pulifrici din asociatie s-a luat de mine ca parchez motorul in fata masinii... pe locul meu de parcare... proprietate personala! 🤣
Tryhard Guy
Tryhard Guy Acum lună
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Drglore
Drglore Acum lună
Excelent episod, noroc!
Cosmin Despa
Cosmin Despa Acum lună
Răspunsuri sănătoase, la întrebări si frustrări ordinare. La noi, absolut oriunde te uiti, toți sunt într-o competiție. Am pățit de o grămadă de ori sa trec pe langa o coloană de mașini, si după ce se pune in mișcare, se găsește unu pe langa care am trecut, sa traga in margine, sa nu mai pot sa trec. Nu zic, pățesc sa am aceeași gandire, că nu suntem perfecți, dar imi inghit propriile frustrări si imi vad de viață. Mai avem de crescut mult. Un video bun, cu raspunsuri bune. Sa trăiți, tata Marius
Adrian Rusu
Adrian Rusu Acum lună
În Germania dacă mergi beat pe bicicleta, îți poate lua permisul de conducere, dacă ai. Dacă nu, amenda e foarte mare.
Cristi Spataru
Cristi Spataru Acum lună
Admirabil ca încă poți consuma energie pentru lucrurile astea. Multi romani trăiesc cu impresia ca la noi nu e ca în vest din cauza politicienilor, a conducerii tarii, primarului etc. Din păcate nu asta e motivul, adevăratul motiv, greu de digerat e ca majoritatea populației este de o calitate morala și intelectuala îndoielnică.
Alex Francis
Alex Francis Acum lună
Nu imi vine sa cred cum sa spuna ca nu iti poti face cumparaturile cand eu cu frati mei si mama mea facem cumparaturi pentru 7 persoane, 2 câini si 60 de pasari PE BICICLETA
Liviu Alin Nita
Liviu Alin Nita Acum lună
Sunt sofer de multi ani, nu ar trebuii sa conteze acest lucru, dar te sustin si doresc pentru biciclisti piste.... au dreptul toti in acest trafic, plus ca ei nu ar trebuii sa deranjeze in trafic atat timp cat au spatiul lor pe unde sa se deplaseze sau sunt oameni responsabili care merg frumos si regulamentar. Mult succes in continuare!!!
ADX
ADX Acum lună
Buna bucharestBIKEtraffic! Eu unul nu stau in Bucuresti, locuiesc in Baia Mare si stiu cum ii sa nu ai benzi pentru biciclete. Noi avem piste foarte putine si acelea sunt puse in zone unde nu se circula foarte mult. Recunosc ca nu am carnet dar stiu regulile de circulatie si cand vad un dobitoc, ratat la volan incep sa ma enervez deoarece aceste fiinte care stau pe un scaun comod cu caldura (iarna), aer conditionat ( vara ) au carnet dar luat in cele mai multe cazuri cu mita sau ajutoare, pe care unul nu le inteleg si nu suport . Ma repet nu am nimic cu toti soferii , bravo lor celor care au carnetul de conducere pe merit si stiu sa circule si sa de-a prioritate si vehiculelor cu 2 roti ( bicicleta, scuter si trotineta ), am ceva cu soferii care au carnetul numai de fatada si aceia au masini de milioane pe care pot baga mana in foc ca nu sunt din banii lor, mai mult ale parintilor care si-au rupt mainile si picioarele pentru ale cumpara copiilor bolide pe care ajung mai tarziu cu ele in service sau in cel mai rau caz la deces sau puscarile din cauza ca au omorat din gresala o persoana sau mai multe. Eu unul merg pe bicicleta pe carosabil de mai bine de 7-8 ani avand acum varsta de 20 de ani si pot zice cu mana pe inima ca pe langa ca nu sunt benzi pentru bicicleta avem si riscul sa fim accidentati si poate doamne feri sa murim. Am avut acum vreo aproape 1-2 ani un accident cu o masina care iesise de pe un drum ingust cu o vizibilate redusa + batea soarele din spatele meu iar soferul nu avea suficienta vizibilitate pentru a vedea daca vine o masina/bicicleta/motor(scuter) si a intrat usor in roata spate plus o usoara lovire la bateria bicicletei electrice dar la final dupa ce m-am tras pe dreapta soferul si-a cerut scuze si a recunosc ca pe langa vizibilatea redusa nu avut cum sa evite impactul cu mine si ma intrebat daca este totul oki cu bicicleta . Totodata am fost bucuros ca pe lume mai sunt oameni civilizati care isi cer scz si care intreaba pentru orice gresala facuta. In concluzie sa speram ca legile care se vor implementa pentru vehiculele pe 2 roti ( bicicleta si trotineta ) sa fie oki si pentru noi conducatori pe bicicleta si trotineta dar si pentru conducatorii auto . Iti urez mult succes in continuare si sa ai numai trafic bun si soferi cumsecade. Ma uit la episoadele tale de mai bine de 5-6 ani si ma fascineaza foarte mult!!!!
Laurentziu Negulescu
Laurentziu Negulescu Acum lună
Omul este nebun abereaza :))))
Laurentziu Negulescu
Laurentziu Negulescu Acum lună
Total aberant aberezi omu-le
Laurentziu Negulescu
Laurentziu Negulescu Acum lună
Total gresit Masina este o necesitate nu un LUX , Luxul era pe timpul lui Nea Nicu inpuscatul Ceausescu
Laurentziu Negulescu
Laurentziu Negulescu Acum lună
Sunt si eu biciclist si am si permis de conducere, dar daca as putea modifica legislatia rutiera as baga permis de conducere pentru trotinete si biciclete electrice care sunt un pericol public pe soselele Romaniei. PUNCT
GeoXT
GeoXT Acum lună
Frumos episod, le-ai zis așa cum trebuie, mai vreau să văd așa ceva :)
Valii K. Devi
Valii K. Devi Acum lună
"Distrați-vă că viața e scurtă." Cam ăsta e esențialul. 😊👍
Pescar Hay HuY
Pescar Hay HuY Acum lună
Salut, cred ca esti unul dintre putinii biciclisti care sta la semafor..poate ii inveti si pe restul ...drumuri bune, esti tare.
John John
John John Acum lună
2:46 pai asta era subiectul principal pe canalul tau, acum ca ai dat de cascaval e partea a II-a. In schimb noi vrem sa mai faci cu Nicusor Dan promovare, ca ne place mult ce face, impecabil totul. Pe natural, fara interventie.
Doru Doru
Doru Doru Acum lună
Bravo Marius!
Ionut Cosmin
Ionut Cosmin Acum lună
Acum o saptamana, veneam cu masina spre casa, 2 pusti cu bicicletele mi-au sarit in fata de pe trotuar direct pe mijlocul drumului fara sa se asigure, norocul meu a fost ca eu nu aveam viteza, sa nu mai zic ca era seara nu aveau lumini si veste. Imi doresc sa se dea o lege pentru varsta minima de a circula cu bicicleta pe drumurile publice si daca s-ar putea si atestat.
Alekx Alex
Alekx Alex Acum lună
salut.cine se uita in zilele astea la transmisia cu Turul britaniei poate sa vada ca acolo sunt opririle pt biciclete la fiecare intersectie sau la majoritatea.
Pensi0nar
Pensi0nar Acum lună
Sincer, ăsta este motivul pentru care donez canalului tău, tu ești vocea bicicliștilor care poate fi auzită de către cei care au puterea să schimbe ceva în țara asta. Tot ce ai descris în clipul acesta este mai mult decât corect, însă noi suntem puțini, majoritatea este reprezentată de melteni cu mașini și metehne americane.
Cristi1987
Cristi1987 Acum lună
Pana nu se da o lege foarte aspra cu vorbitul la telefon in timp ce mergi cu masina nu se va schimba nimic in privinta asta
Gremlinsro
Gremlinsro Acum lună
Am masina , nu am bicicleta si urmeaza scuter . Sper sa se interzica masinile in orase sau sa se impuna taxe de poluare mari, astfel incat toti BABUINII cu masini SH de maxim 3000 euro sa nu isi mai poata permite sa circule in orase. Merg la munca cu metroul ... de ce ? pai pentru ca in trafic sunt numai BABUINI "cu permis pe 300euro" si masinile lor SH reparate la coltul strazii cu piese de la SH care te pun in pericol in fiecare secunda. de ce ? pai permis luat pe bani + masina SH antica care polueaza nu numai toxic si fonic ... + bombardieri care se urca pe tine chiar daca au semnalizat "ei au impresia ca daca semnalizeaza au si dreptul de a schimba directia :)" . Si da masina este un lux care prin taxe ar trebui sa ti-l permiti sau nu . Problema sunt autoritatile pentru ca daca vor introduce aceste taxe vor pierde electorat , POLITIA de cacat care sta doar la cafea si ii vezi sa dea amenzi foarte foarte rar. Apropo in bucuresti sunt 1,6 milioane de masini + cele in tranzit din care peste 70& mai vechi de 10 ani ... imaginativa daca s-ar impune restrictii pentru masinile mai vechi de 10 ani :))) nu as mai m,erge cu metroul ! de ce pentru ca toti BABUINII vor respira aerul din transportul in comun :)))
Marius Ionescu
Marius Ionescu Acum lună
ooauuu...Marius are si munca??? :)))
mm1 t
mm1 t Acum lună
Sunteti cancerul circulatiei, aveti impresia ca aveti numai drepturi, cu toate ca nu platiti nimic, aveti pretentii ca neonazistii astia ce au intrat din greseala in parlament, aveti pretentia sa demolam tot sa va facem voua piste, ca sa ce? Sa va fie rusine!
Vasi yo
Vasi yo Acum lună
In prima luna de mers pe bicileta am fost claxonat injurat etc, motivul, ne avand permis si nu stiam toate regulile de circulatie incalcam relativ des regulile, dar ultrior am invatat sa fiu mai responsabil si mai atent, acum sunt claxonat preventiv sa stiu ca e in spatele meu, iar de injurat doar cand trec de ei cand stau in coloana, si am observat ca soferii au devenit mai atenti cu mine si nu numai,in trafic, ba chiar si cand mai gresesc uneori sunt destul de intelegatori, inschimb aia cu lamaia-n geam si-n special cei tineri sunt mult mai agresivi in trafic. Sunt totusi fascinat de numarul biciclistilor pe pista de la Victoriei, e o placere sa vezi asa de multi si mai ales fete sau femei ba chiar si copii, ravnesc sa fie si la noi ca-n Olanda, Norvegia, Suedia etc, unde aia isi duc copii la scoala sau gradinita pe bicicleta, la noi cred ca e un stres mare pe acei parinti care-si duc copii pe bicileta, stau si ma gandesc cum ajung cu ei in parc de acasa. Sper ca-ntr-un final rolul tau sa schimbe ceva in oras. Cu drag
Traian Iacob
Traian Iacob Acum lună
astia nu s in stare sa dea cu o lavabila pentru circulatia autoturismelor,cu atat ma putin pentru trotinete si biciclete:))
Marius Zlatar
Marius Zlatar Acum lună
Bravo Marius tot respectul eu cu toate ca am probleme mai exact handicap bicicleta ma ține pe picioare de la 7 ani pana acum la 24 zi de zi o bicicleta de 400 de lei din care venitul meu este de 500 de lei)
dR1923
dR1923 Acum lună
Cluj. Mergeam cu bicicleta 3 zile din 5 la birou. Pista, daca pot sa-i spun asa, pt ca e tot o mazgalitura pe trotuar, avea initial bineinteles prioritate acolo unde se intersecta cu stradutele adiacente bulevardului. Ce sa vezi, cred ca UNICAT in lume, s-au vopsit semne de cedeaza trecerea pe pista si brusc masinile care ies de pe stradutele adiacente au devenit pericol public pentru biciclisti, care acum tot la fiecare 100 m trebuie sa opreasca, sa se dea jos, etc. Mi-am bagat p..a si ma duc iar cu masina la birou, 5 zile din 5. Bicicleta o mai folosesc doar in weekend, si atunci mai mult prin Apuseni sau pe dealuri.
transportromania
transportromania Acum lună
16:10 - de fapt, ca şofer, nu plăteşti nimic pentru cea mai mare parte din infrastructura rutieră din ţara asta. Impozitul tău pe maşină (dacă n-ai un motor de neam prost, impozitul auto e sub 50 lei pe an!) merge la bugetul LOCAL din localitatea unde ai înmatriculat maşina. Dacă stai în Bucureşti, banii ăia merg la sector. De exemplu eu stau în sectorul 6 şi cei 48 lei plătiţi pentru Loganul personal au mers la Primăria Sector 6. Practic, dacă merg pe o stradă în administrarea PMB sau din alt sector, MERG MOKA, nu plătesc nimic pentru infrastructura respectivă. La fel şi dacă ies din oraş pe un drum comunal sau judeţean. Doar dacă vreau pe DN sau autostradă trebuie să plătesc rovinieta. Dacă mă duc la amicii din Domneşti, utilizarea infrastructurii (Prel. Ghencea şi un DJ) NU MĂ COSTĂ NIMIC! Benzină să fie şi atât. Iar taxele pe benzină/motorină sunt la fel indiferent la ce o foloseşti... şi dacă o pui la drujbă, la generator, la stivuitor sau la locomotivă, tot aceleaşi accize şi TVA are în ea (excepţia e doar pentru agricultură).
Fotin Marius
Fotin Marius Acum lună
Merg cu bicicleta de la varsta de 15ani (am 32) nici la momentul actual nu am masina dar am permis categoria b. Refuz sa cumpar o masina sa bag o gramada bani in ea si sa platesc taxe sa circul in haosul ce eate bucuresti
bobi vasiliu
bobi vasiliu Acum lună
Mai stii sa mergi pe bicla?😀😀😀
Alex Sandor
Alex Sandor Acum lună
Salut. As dorii sa te intreb ce loc de munca ai . Desigur, fara nici o obligatie :)
Humble
Humble Acum lună
24:29 Eu sunt de acord cu faptul ca majoritatea pistelor de biciclete trebuie sa fie in afara partii carosabilului, in sensul ca nu doar tragem niste dungi pe strada deja construita si proiectata pentru masini si gata, "pista de biciclete". In Olanda majoritatea pistelor sunt in afara carosabilului, oferind biciclistilor alte rute pe care le pot lua, fluidizand astfel traficul.
MscleMike
MscleMike Acum lună
Paznicii/portarii din ziua de azi sunt mai importanți decât directorii dintr-o unitate…sau cel puțin așa cred ei prin Cluj.🤣
TheMusicGuy
TheMusicGuy Acum lună
te vreau ca profesor nu conteaza ce materie
Cazan Radu
Cazan Radu Acum lună
Respect
Iulian Totty
Iulian Totty Acum lună
O idee buna ar fi un mega protest să ieșim toți bicicliști din tara la protest sunt ce l puțin 1 milion de bicicliști in tara asta sa cerem să se facă piste de biciclete sa se dea ordonata de urgenta sa ne dea banii că le facem noi daca nu vor:))
`Madalin.D12
`Madalin.D12 Acum lună
EDUCAȚIE!
Serban Nisipeanu
Serban Nisipeanu Acum lună
nici eu nu pot trai fara masina... deoarece, fara masina nu pot ajunge la munte sa ma dau cu bicicleta. Altfel, nu pot sa petrec o zi fara sa ma sui pe bicla... asta de la un pasionat de masini, care a prins si 10 ani de comunism si care tocmai a investit peste 30k eur intr-o masina noua
Adrian B.
Adrian B. Acum lună
Ai perfecta dreptate. Sunt fan vechi, ma bucur ca te-ai intors la vorbit despre biciclete. O sa ma reapuc si eu de mers la munca cu ea cat inca mai tine vremea. Masina nu am, si nici nu imi voi lua cat locuiesc in orasul asta. Numai bine!
Y A N U L O T R A N I C
Y A N U L O T R A N I C Acum lună
Face petiți🤣🤣🤣🤣🤣
GolfAlh
GolfAlh Acum lună
Man, nu ai dreptate când zici că acele scuaruri pt biciclete din fața semafoarelor nu ar trebui făcute fără piste de biciclete! E un pas înainte, acum scuaruri, mâine piste de biciclete și benzi pt autobuze! Conduc in Londra de 5 ani, fiecare semafor are scuar pt bicicliști /scutere, indiferent dacă e sau nu pista de bicicletă, toată lumea le respecta, filtrarea traficului e legală /normală!
Gabi
Gabi Acum lună
Imi pari foarte arogant si fals
Adrian Cristian Cuibus
Adrian Cristian Cuibus Acum lună
Multa ciobanie in "capitala" aia. Stiu ca vor fi ceva reactii in contradictoriu la comentariul meu, dar consider ca doar cei cretini vor comenta. Asadar nu fi cretin. Ai perfecta dreptate, Bucurestiu e de mult o jungla in ceea ce priveste traficul si nu numai, dar acum ne raportam strict la trafic. Pietoni care trec pe rosu ca si cum ar trece la cuca macaii pe ulita, soferi care au propria lor lege, dar si biciclisti care au impresia ca daca sunt pe doua roti nu se incadreaza tot in aceesi categorie PARTICIPANTI LA TRAFIC. Sunt sofer, detin aproape toate categoriile interesante care le poate dobandi un sofer, am masina, dar prefer de 10x mai mult bicicleta, atat cat imi permite clima....daca nu bus-ul. Sunt din CLUJ-NAPOCA si aici pot sa spun ca e muuuuuult de dezvoltat la infrastructura pistelor pt. biciclete, dar oameni buni, nu vad asemenea mainute de pietoni care sa treaca pe rosu in plina intersectie, nu vad asemenea mitocani care daca au "Ba Ma Vezi" sau "stapanul inelelor", se considera regii soselelor! Ce am observat e ca acesti curieri care livreaza diferite chestii, pe bicicleta, sunt intr-adevar destul de iresponsabili, dirijati de gandul ca trebuie sa livreze foarte repede comenzile, uita sa mai respecte regulile din trafic! Concluzie si in acelasi timp sfat: parcari cu costuri uriase - 1 leu/min CINE ARE TREABA CU MASINA PRIN CENTRUL ORASULUI SI DORESTE SA PARCHEZE, ARE BANI!...sau cel putin asa ar trebui sa fie. Re-desenat tot planul cu infrastructura stradala, piste pt biciclete care sa fie DELIMITATE CU STALPISORI pentru interzicerea accesului masinilor pe respectivele piste. Da, foarte buna ideea cu zona dreptunghiulara de la semafoare, dar in lipsa unei infrastructuri mult mai bine pusa la punct e ca si purtarea unei perechi de chiloti peste pantaloni! Felicitari pentru ceea ce faci, dar sincer...eu in locul tau (avand aceasta notorietate, avand acesta influenta si acest cuvand de spus) as face mult mai mult tam-tam. Pe la televiziuni, prin presa, presiuni pe la primarii, peste tot pentru a incerca sa dezmortesc inghetatii din fotoliile conducerii! Aveti un primar care si-a dat seama ca trebuie sa fi om ca sa te accepte si iubesca oameni, primarul sec. 5...clonati-l! Zi faina!...si haideti la UNTOLD!
Adrian Cristian Cuibus
Adrian Cristian Cuibus Acum lună
...si va rog sa va mai uitati la un lucru. Am oprit video-ul la min 36 si 35 de sec...cand m-am gandit sa scriu. Pai mai fratilor si mai sofer de weekend care esti tu cu nr B 438...sau cat cacat o fi...JOY...pai pe unde mai trece o mama cu un copil in carucior daca tu ai parcat asa?!...aceeasi intrebare si pt ala cu duba...dar o persoana in scaun cu rotile? Bai oameni buni, e foarte simplu sa analizezi pe moment daca ai gresit intr-o astfel de situatie sau nu, daca esti cretin sau nu...te pui in pielea unui astfel de persoane!!!...esti TU MA BAULE IN SCAUN CU ROTILE...pe unde treci?!...pe carosabil?! Pt astfel de situatii politia are o foarte mare vina. NU INTERVINE!. Ei, impreuna cu primariile, sa caute spatii pentru amenajarea parcarilor supra si bubterane! Evident cu taxe considerabil de mari, abonamente...NU ACHITATE INTEGRAL SI CF PE ELE...:))...nu fratii mei...ABONAMENTE. 500 de lei pe an. 500 lei x 2,8 mil de masini aflate in BUC = 1 miliard 400 de mil de lei/AN...adica 280 de mil de euro. BANI PENTRU MODERNIZAREA STRAZILOR!!!...dar sa punem 1 mil de masini, ca cailalti satu pe la case sau alte parcari de bloc si nu se incadreaza in acest calcul. 100 de mil de EURO anual din 1 mil de abonamente a 500 de lei/an.
CustomBike
CustomBike Acum lună
aI RACIT sau esti GRIPAT ? Ti s-a schimbat vocea :D
PRO CLEAN
PRO CLEAN Acum lună
Salut Marius, te urmăresc de aproximativ 2 ani și ești ok. Un minus totuși vis-a-vis de jignirile pe care le-ai adus oamenilor care și-au exprimat părerea, așa cum au crezut ei... Sunt șofer și văd greșelile multor bicicliști în trafic, dar merg și cu bicicleta, cu teamă, și vad multe greșeli și nepăsare și din partea șoferilor. Ce vreau sa punctez este ca bicicliști trebuie sa înțeleagă ca sunt expuși direct accidentelor,șoferii nu.De aici și nepăsarea șoferilor în trafic.... În rest ține-o tot așa, faci o treaba bună și poate cândva în viitor sa se schimbe ceva în mentalitatea romanului, mai pe scurt, sa ne civilizam.Respect!
the Teo
the Teo Acum lună
nu esti singurul
Mario Angel
Mario Angel Acum lună
La faza cu ,,vrei salariu ca afara, sa avem si taxe ca afara", eu te contrazic. In Romania salariul minim este unul de rahat, iar preturile si taxele sunt chiar mai mare decat afara, asta ti-o garantez, sunt ,,afara", in comparatie cu ce platesc aici, crede-ma, multe taxe, preturi sunt mult mai mari in Romania. Aici cu ce ma poti contrazice, sau ce parere ai??? Cum sa ai preturi exagerat de mari, taxe si impozite de rahat, unele total nejustificate, si sa te axezi in mare parte pe sanctiuni, in loc sa te axezi pe infrastructura, educatie si abia apoi sa te axezi pe sanctiuni.
REAL ANDREI7
REAL ANDREI7 Acum lună
Forță
Sandu Andrei Moisa
Sandu Andrei Moisa Acum lună
Ai mare dreptate dar în Romania va fi foarte greu sa civilizezi populatia de rând când parlamentarii înca se lupta pentru ciolan. Pot fi si soferi de autobuz sau camion care se deplaseaza cu bicicleta spre munca.
RAGNUSS
RAGNUSS Acum lună
Trebuie să reapară Nicușor Dan pentru a ne arăta ceea ce a făcut, și ceea ce a promis în campania electorală, deoarece chiar af fi curios să văd dacă ar mai recunoaște. Și-n plus a promis că tu vei fi primul care îi vei lua interviu.
Marius-Gabriel Rusu
Marius-Gabriel Rusu Acum lună
Deci raman in continuare in Parcul Vacaresti cu bicicleta si nu ma bag in trafic in speranta ca nu voi muri (and anything less than that). Thank you for illuminating me, sir!
DAVV
DAVV Acum lună
Nr de înmatriculare B nu vine de la București vine de la BMW 😂😅
Achban Ilacran
Achban Ilacran Acum lună
Plus, doamna directoare se poate trezi cu un proces care sa o oblige sa facă locuri de parcare pt motociclete! Tzara plina de imbecili! Asa ma bucur ca am plecat...
Ian - Lay Down (feat. Floris)
3:42
Valentino 👉🏻 Avion Cu Motor 2021 ✈️
3:02
oficialVALENTINO
Vizionare 157 K
Ella Tina ❌ Mama ❌ Official video
4:37
Danezu Music
Vizionare 248 K
Måneskin - MAMMAMIA (Official Video)
3:18
ManeskinVEVO
Vizionare 3 mil
DOCUMENTAR RECORDER. 30 de ani de democrație
3:01:11
Fapte-n trafic ep. 51 - CEL MAI PROST DINTRE PAMANTENI
13:32
bucharestBIKEtraffic
Vizionare 1,2 mil
Biciclete si Cafea - Live cu Georgiana
1:53:01
bucharestBIKEtraffic
Vizionare 39 K
A INVIAT VELOTECA - Povestiri in trafic ep. 57
21:45
bucharestBIKEtraffic
Vizionare 43 K
Am facut un om sa planga - Povestiri in trafic ep. 50
21:16
bucharestBIKEtraffic
Vizionare 128 K
Am pierdut la Pucioasa, din nou - AM MANCAT NOROI
11:45
bucharestBIKEtraffic
Vizionare 368 K
Ian - Lay Down (feat. Floris)
3:42
Valentino 👉🏻 Avion Cu Motor 2021 ✈️
3:02
oficialVALENTINO
Vizionare 157 K
Ella Tina ❌ Mama ❌ Official video
4:37
Danezu Music
Vizionare 248 K
Måneskin - MAMMAMIA (Official Video)
3:18
ManeskinVEVO
Vizionare 3 mil
Ian - Lay Down (feat. Floris)
3:42
Smiley - Pana cand | Official Video
2:58